header
יום 5: פיורדים מזרחיים. Djupivogur – Egillsstadir – Seydisfjordur - Borgarfjorour

נסיעה על כביש 1 מ-Hofn  לכיוון Djupivogur – דרך יפהפיה על הים, בדרך ראינו ברבורים בים.
Djupivogur – עיירה קטנה ונחמדה – יש מרינה קטנה, בית קפה – טוב לעצירה קצרה – אין כ"כ מה לראות. מהמרינה יש שייט שיוצא לאי Papey  (מושבת תוכי ים ענקית)- שייט יחסית ארוך כך שויתרנו.
נסיעה לאגילסטדיר דרך מעבר הרים OXI – פונים מכביש 1 לכביש 939.
באגילסטדיר עשינו הפסקת התרעננות (וגם החלפת כסף בבנק) והמשכנו לעיירה היפיפייה סיידספיורדר.
כביש מס' 93 מאגילסטדיר לסיידספיורדר עוצר נשימה – הכביש עובר בין קרחונים והרים "דלמטיים".
Seydisfjordur – כפר ציורי וקסום, הבתים בנויים בסגנון נורבגי – יש בתי קפה ומסעדות על שפת לשונית הים, כנסייה יפה ואוירה רגועה ושלווה.
Borgarfjorour –  מפרץ עם מושבת תוכי ים ענקית. הדרך הינה ארוכה וקשה. רוב הדרך הינה דרך עפר מפותלת. חלק מהדרך היה ערפילי לגמרי כך שהנהיגה הייתה איטית ביותר. לבסוף הגענו ואכן מדובר במקום הקינון הגדול ביותר שראינו בטיול זה באיסלנד וגן עדן לצפרים שבינינו.
לאחר שעשינו BOOK לפאפינים ולשאר מיני הציפורים חזרנו באותה הדרך ללינה במלון Hotel Hallormsstadur שנמצא כ-15 ק"מ מאגילסטדיר בתוך יער קטן. יש שירותים ואמבטיה משותפים אך היינו היחידים בקומה.